الجمعة، 30 يناير 2009

كيف تكون مايكل جاكسون

اولا قبل ما ابدا البوست عايزة اقول انى خلاص اخدت الاجازة وكل يوم


بلعب بلعجلة بتاعى فى الشارع وانى فضيت ليكو خلاص


لذلك قررنا

انا البت المشمشية الشقية


دفع رسم دخول المدونة

2جنيه ونص

ايوة امال ايه هيا اية مدونة وخلاص


والى يجى المدونة ميجبش معاه عيال صغيرة عشان ميكركبش المدونة


احسن اطلع عينو واخلعلو سنانو

*************************************
دلوقتى البوست ده شارح نفسو

يعنى مش محتاج كلام نبتدى مع الصور

1



****************************************************************

***************************************************************

2


******************************************************************

4



***************************************************************

5





****************************************************************

6






*********************************7********************************


*********************************8*********************************

*******************************************************************

عن ابن عباس رضي الله عنهما قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : لعن الله المتشبهين من الرجال بالنساء، والمتشبهات من النساء بالرجال" رواه البخاري.

استغفر الله العظيم

يارب وانا ماشية فى الشارع مرة ملاقيش المنظر ده ولا انتو ايه رايكو؟؟؟

هناك 106 تعليقات:

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

اول تعليق محجوز ليا

Ahmed يقول...

ماشي ياستي
حاجزه أول تعليق
أوك

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Eng. Ahmed Abo El-Ella
ههههههههه
اة حجازة ليا

Ahmed يقول...

بس انتي بتقول المتشبهين من الرجال بالنساء

معظم اللي بيعملوا كده مبيكونوش رجاله
بيكونوا نوع تالت كده مش راسي على بر
نوع كده بين البينين

يلا, اهو كله برتقال

وبعدين جنيه ونص
حتى المدونات غليت
حسبي الله ونعم الوكيل
انا بطالب بدعم دخول المدونات

وياريت تبطلي لعب بالعجله عشان هنرش ميه وكله يلعب عند بيته

حمدلله على السلامه

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Eng. Ahmed Abo El-Ella
هههههههههههههههه
بقا كدة يا احمد
وبعدين انا مقولتش جنية ونص انا بقول2 ونص
احنا هنخسر
وبلنسبة للنوع التالت ده ربنا هديه
وبعدين انا بلعب قدام مدوننتى
العب بعيد بقه يلا

Tamer Diab يقول...

ممكن أجيب النحلة بتاعتي وآجي العب جنب مدونتك :)
حلو البوست ده والله ويبقآلك 2.50 بعدين بقي
بس علي فكرة لو كنتي قاهرية فالأشكال دي موجود منها كتير في وسط البلد -ميدان الأوبرا-الهرم-جامعة الدويل العربية شارع جامعة الدول يعني متودنيش في داهية.
وكلهم مايكل جاكسون بالصلي ع النبي كده
مش هقلك تقبلي مروري والكلام الحامض ده بقي
مروري مقبول طبعا :)
يا لهوي ع الاحراج لو قالت لا مش مقبول هيبقي شكلي وحششششش

Adel Mody يقول...

2 جنية و نص يا مفترية

طيب خليهم 3 جنية :)


وبالنسبة للعيال الصغيرين يا جماعة انا بس اللى اجيب

يلا بيس

Dr. Ibrahim يقول...

فعلا بس دول أصلا شواذ بعيد عنك وعن السامعين.......

وربنا يستر...........

Unknown يقول...

ايه الغلاسه دي بتحجزي اول تعليق ليييييه

انا نفسي الاشكال الضاله دي تخفي مبقتش اعرف الي قدامي ده بنت ولا ولد كلو شبه بعضه و العريب انهم معجبين بنفسهم و ش حاسين ان شكلهم مقزز

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Tamer Diab
مش مقبول مش مقبول مش مقبول
هههههههههههههههه
نحلة اية هات مكورتك وتعالى العب معايا ماشى
وبعدين الحمد لله انى مش بشوف الاشكال دى غير ع التلفزيون بس

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Adel Mody
ايوة مفترية
وبعدين عيال ايه دول يلا امشى العب بعيد عن هنا
بيس يامان

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Dr Ibrahim
ربنا يستر ويهدى الجميع يارب ويبعد الناس دى عننا

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

EmY
بقا انا غلسة يابت انتى
مااااااااااشى اما اجيلك مدونتك بس
هفرج الناس عليكى
اة فعلا انا بلاحظ انهم مبسوطين بشكلهم ونفسهم كدة

nody يقول...

على فكره صوره الموديل انضف كتير من صوره الكائن الى اسمه مايكل جاكسون

انا لما بشوفه فى التلفزيون بيجى لى مغص
لعنه الله عليه هو وكل الى بيقلدوه

Hanan Elshafey يقول...

مشموشه
والنبي انتي عسل
ربنا يرحمنا والله من المناظر دي
الهي ربنا يجحمهم
او يهديهم
او يولع فيهم
او يشفيهم
او يمحيهم
او ياخدهم
او
او
او
او
او
او
او
بس احنا يعني نعمل مايكل جاكسون ولا ايه
مش فاهمه الموضوع
ربنا يرحمنا من كل اذي
دمتي
يا قطقوطه

Sweet Violet يقول...

بخصوص رسم الدخول

و بما انى ضد التيار

و بما انى واخدها بالدراع فى المدونات

فاانا طبعا مش هدفع اى حاجة و هجيب اطفال العيلة كلها هنا D:

الف مبروك على الاجازة

عقبال النتيجة D:

ثانيا بقى ممنوع ممنوع ممنوع ركوب العجلة فى شارع بلوجر او حتى قدام بيتكم

يعنى خلاااااااااااااص تم التحفظ عليها

اما بقى مايكل و اتباعه ربنا يرحمنا منهم و يهديهم

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

nody_1987
والله وانا كمان يبنتى
بيوجعلى باطنى مايكل زفت ده

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

حنان الشافعي
انتى اللى عسل ياحنونة
امين امين امين امين
نعمل زيهم ايه
انتى مش شيفانى بقول فى اخر البوست اعوذ بلله منهم ولا انتى مش بتقرى اخر بوست وبتقرى او ل ساطرين ولا ايه

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

ضد التيار
دراع مين يابابا
الدراع ده مش هنا
وهوانا هسكتلك هتدفع يعنى هتدفع وهولع نار فيك انتا والعيال اللى هتجيبهم دول
وهركب عجل واسكوتر كمان

فشكووول يقول...

اصل دا مايكل جاكسون
شكله غلط مهما عمل وحتى كلامه اى كلام
ما بحبوش .. وهو كمان ما بيحبناش
قال يعنى جايب الديب من ديله .. لا حصل راجل ولا حصل لامؤاخذه يعنى مره
تحياتى

فارس القمر يقول...

جاكسون مين ويطلع ايه دا بلا قرف

خلينا فى الاجازة بتاعتك

رسم الدخول للمدونه بكام ياحجه بتقولى بتقولى ايه بكام 2جنيه ونص ليه
زرعوة ماطلعش ولاهيا بقت سايبه

هو ربع جنيه مافيش غيروا

ابقى ابعتيلى بقى كام يوم اجازة من اللى عندك اصل انا ماعنديش اجازات

عاااااااااااااا

romansy يقول...

مش تجيبى حد عدل
كل واحد حلو بنفسه بس

ستيتة يقول...

أنا جيت تاتاااااااااااااااااا
مرسي مرسي بكوا من معاميك معاميكي على درس الموكياج ده
اصل بيني وبينك كنت محتاجة أي ولية تديني درس كيف تغري حسب الله ياريا
والحمد لله الولايا كتروا والدكور قلوا وها تبقى حوووووووسة في الاعوام القادمة
ربنا يعافي امتنا والراجل اللي يلاقي ولية زي الصور في شوارع مصر بليز بليز شمع الفتلة وعلى قفاه بوووووم

أنا هاأنط الحبل على ما انتي وتامر دياب تلعبوا ماتش معى بعضيتكم أصل ركبي ماتستحملش اقف باك ولا جون
تحياتي ياقمر

بنوتة يقول...

واحدة صاحبتى وده طبعا كلام غلط
لما تشوف المناظر دى تقول ده كان مشروع بنت وفشل
ههههه
تحياتى ليكى

Unknown يقول...

بجد أنا جتلي قشعريرة من الصور دي
التشبة حرام اه بس في ناس كتييير للأسف مبيهمهاش بس مش بيقولوا مايكل جاكسون اسلم والله سمعت كده بجد
فكرتيني بذاك المخنث وعذرا في اللفظ الي عمل عمليات تجميل عشان يبقى شبه نانسي عجرم..
آسف بجد لو كنت تخطيت حد في اللفظ ده بس للأسف هو ده أقل تعبير يقال عن المتشبهين..
مودتي

مسدس صغير يقول...

اولا بالنسبة للعجلة . بلاش تيجى أدام بيتنا بالعجلة دى عشان اخويا الصغير هيشوفها ويعرف ان انتى اللى سارقاها.. وهيضربك.اوك؟؟
ثانيا بالنسبة 2 جنية ونص ايه؟ مدونتك يدوب بخماشر قرش مش اكتر..ثالثا بالنسبة لمايكل جاكسون قبل ما يكسون كان شغال عندنا بواب يبقى انا كذااااب؟؟ طبعا اللى يعمل زى مايكل جاكسون لا ينتمى للرجال لا من قريب ولا من بعيد ولا ينتمى للنساء لا من قريب ولا من بعيد .. يعنى نوع خامس كده... ربنا يستر على الشباب .. بعد البوست بتاعك ده ربنا يستر ومتكونيش فتحتى عنين الشباب انهم يعملو كده...

طلاب من أجل مصر يقول...

وانا كمان يارب ما أشوف المنظر ده

بتفكرنى بلعبة بيت الرعب أول ما لعبتها كان الرعب ملينى ذى ماشوفت الصورة المرعبه دى بس هقول ايه حسبي الله ونعم الوكيل


تحياتى

طلاب من أجل مصر يقول...

وانا كمان يارب ما أشوف المنظر ده

بتفكرنى بلعبة بيت الرعب أول ما لعبتها كان الرعب ملينى ذى ماشوفت الصورة المرعبه دى بس هقول ايه حسبي الله ونعم الوكيل


تحياتى

طلاب من أجل مصر يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
فاروق عادل يقول...

بصى اولا حابب اقول ان مايكل جاكسون اصيب بحاله بهاق متقدمة فعمل عمليات كتير علشان التبييض

ثانيا اكيد طبعا ياريت كلنا منشوفش منظر زى دة

وشكرا ليكى فى الرد على التاج

adel يقول...

ايه يابت يامشمش

اغيب يوم و نص الاقيك ....منزلة بوست من ورايا

و بعدين ......ايه الصور دي بس ؟؟؟

هي ناقصة .....

انا ماسك لساني بالعافية

هههههههههههههه

شفـقــة و إحســــان يقول...

مبروك على الاجازة اتفسحى بقى براحتك
لكن ايه الصور دى ؟؟
تصدقى فعلا بقت حاجة مقرفة ومستفزة
ربنا يرحمنا ويعافينا

mohamed ghalia يقول...

يارب منشوف فعلا المنظر ده
دمتى بكل الود
فى حفظ الله

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

fashkool
عندك حق يا عمو فشكو ل الامور
هوولا حصل كدة ولا كدة واقف فى الاوف صايد

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

فارس القمر
نعم نعم نعم نعم
ربع جنيه
اجيب بيه ايه الربع جنيه ده

وانتا جاى تبصلى فى اجازتىكمان امشى من هنا

بنت مصريه يقول...

ايه يا قطه
هدفع اتنين جنيه بحالهم عشان اشوف المناظر دى طب منا اجيب اتنين كراتيه افيدلى

بصى يا جميل
انا صحيح قولت ف بوست قبل كده
ان الرجاله قلوا م البلد

بس اللى انا بتكلم عليهم كبيرهم شويه ترتر عالتيشيرت

لكن ماشفتش ولاد بصراحه حاطين مكياج وماشيين ف الشارع
دا ممكن يكون واحد بيقلد الممثلين ف برنامج وبيعمل شكله زى مايكل جاكسون


اجازه سعيده يا قمر

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

romansy
وحش وحش مايكل جاكسون ده

simply me يقول...

يعععععععععععع
ومين يعنى عايز يبقى مايكل جاكسون؟؟؟؟


ربنا يهدينا جميعا شباب وبنات

simply me يقول...

صحيح


مبروك الاجازه رسمى

روابط يقول...

مايكل جاكسون, هى ناقصة, انا اصلا مبحبش منظر العيال المخنثين اللى بشوفها فى الشارع, ببقى عايز ادى الواحد منهم على قفــــــــاه

تقول الحكمة القديمة: من أخشوشن عز, ومن لان أهتز

روابط يقول...

صحيح, مبروك عالأجازة, بس متلعبيش فى الشارع كتير, عشان متوسخيش هدومك
هههههههههههههه

بنوتة يقول...

مايكل جاكسون
أنا بتقرف من شكله
طب والله أول مرة شفته قلت مين دي
أولا بيبقى شكلهم وحش اتنين
أصلا حرام
تلاتة أنا مش هضحي باتنين جنيه ونص كل مرة
وعشان أغيظك هجيب أخواتتي الصغيرين معايا

Maryama Qandil يقول...

salam alikom

ههههههه
قعدت اضحك والله من الي بيعمله
ايه القرف المبقع ده
والله فعلا ده حتى اسمه يقرف

بلوجة حلوة يا بنبوتة

MaNoOoSh يقول...

دعاء رؤية المناظر دى متنسيهوش ابدا
(أعوذ بالله من الخبث ومن الخبائث)

لا بجد هى صحيح حرية شخصية بس المفروض ان الراجل يسترجل ويخشوشن كدة والست تسترق وتبقى حونينة شوية
ربنا يهدينا جميعا
سلام

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

ستيته حسب الله الحمش
انا حاولت اترجم الهليغروفى اللى انتى كتباه ده
اى خدمة عشان تظبطى حسب الله
وهتلعبى معانا بردو

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

بنوتة
ربنا يهديهم هنقول ايه بس

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

كاتب مصري
لاء كلمة مخنث دى كلمة علمية جدا اعلى فكرة
ههههههههههههههههههههه
وعادى توف ع الصورة لما تكون قرفان منهم

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

مسدس صغير
اخوك مين ياعم الحج
دى العجلة بتاعتى سرقاها من البت نوسة انتختى
وبعدين بقه انا مدونتى ب15 قرش
ليه يعنى
وهما الشباب مستنينى افتح عينهم على حاجة هما عينهم مفتوحة لوحدهم
انا بقدم بس نموذج موجود فى المجتمع
ويلا بقه طرقنا

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

عبدالهادى_سارة
ههههههههههه
اة والله فعلا عامل زى بيت الرعب

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

تم حذف التعليق
فيه حد كان هيشتم ولا ايه

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

طالب ثانوى
العفو انا حليت التاج على طول
وبعدين هو فعلا انا سمعت عن العمليات الى عملها دى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

adel
ماهو انا استغليت غيابك ونزلت بوست
هههههههههه
وبعدين يعنى ايه ماسك لسانك طلعو كدة ورينى هتقول ايه

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

شفقة هانم واحسان بك
اة الحمد لله على الاجازة بس هو مين اللى معايا شفقه هانم ولا احسان بيه عموما بردو هتدفعو رسم الدخول

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

mohamed ghalia
يارب ياخوية يارب لولولى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

بنوتة مصريه

طيب هاتيلى معاك شيبسى وكارتيه واحد كنز معاكى
وبعدين هو ممكن فعلا يكون فى برنامج
بس فيه شواذ فعلا بيحطو ميكب

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Bondoka
انا مقولتش مين عايز يبقا زيو
انا بوريكو نموذج موجود فعلا

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Bondoka
هههههههههههه
الله يبارك فيكى عقبال عندكو جميعا

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

حازم سويلم
هههههههههههه
حلوة موت الحكمة دى ضحكتنى موت موت موت

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

بنوتة
دى انتى بتتحدينى بقه
يعنى ايه بقه الكلام ده
انا بعترض وهضربك بأيد المأشة

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Rooma Qandil
نورتى المدونة وابقى تعالى تانى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

MaNoOoSh
هههههههههههه
اة صح اعوذ بلله من الخبث والخبائث قولتى المفيد والله

adel يقول...

ممممم
اطلع لساني يعني

ههههههه

طب مايكل جاكسون ولا مؤاخذة

انما ده بييقلده ليه ؟ شباب سيس هههههههههههه

الدنيا خلاص مبقتش مظبوطة و الله الواحد يخلي باله علي نفسه بقي

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

adel

طيب ماشى بدال هطلع لسانك على مايكل جاكسون ماشى افتكرت عليا انا كنت تاويتك
هيا فعلا الدنيا جرا فيها حاجة المهم خلى بالك على نفسك انتا احسن حد يغرغر بيك
ههههههههههه

Zika يقول...

اتنين جنيه وايه
اتنين جنيه ونص
لييييييييييييييييييييه يعني
انا مانيش دافع وهادخل يعني هادخل
هانط من عالسور هاهرب من الامن هاتصرف انا بعرف اتصرف
اما بخصوص مايكل جاكسون
بصي انا ليا راي
هو منظره طبعا مايسرش عدو ولا حبيب
اكيد ايه الارف اللي هو عامله في نفسه ده اما صحيح رجاله ماعندهاش دم
لكن بصراحه هو كمغني بجد اكتر من رائع بجد
واكيد ماوصلش لنجوميته من فراغ ولا ايه؟

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

Zika
ايه يبنى شغل العيال ده
يعنى هتزوغ من الدفه طيب عادى طيب انا هاجى اكهربلك مدونتك
وبعدين انا ولا بحب صوتو ولا اغانيه ولا هو كمان بلاش قرف

blue-wave يقول...

جته خيبه

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

blue-wave
خير الكلام ما قل ودل
ايه الرغى ده يا دكتور

غير معرف يقول...

اتنين جنيه ونص
ليه ياست هانم داخلين البيت الابيض ولا يمكن داخلين البيت الابيض
ههههههههههههههههه
يبقالك بقى

وايه ده هو يعنى من جماله اوى كمان بقلدوه مش عارفه انا ايه القرف ده

حسبنا الله ونعم الوكيل

بس ده راجل بيقلد راجل
مش نساء متشبهات
ولا المحروس ست

هاتى لفه بالعجله بقى دانا حريفه مش بقع واتشحور ولا اى حاجه

سلامى يا قمر
:)

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

shymaa
اة البيت الابيض المتوسط فيه مانع
وهو اة مخنث بيقلد البنات والرجالة فى نفس ذات الوقت
وبعدين عجلة مين
ماما قلتلى مديش عجلتى لحد

غير معرف يقول...

انا اول مرة اشترك فى المدونة دى وطبعا من غير حاجه يعنى هتقبلينى صديقة للمدونة غصب عنك وبالنسبة للواد اللى اسمه جاكسون ده لانه طبعا مش راجل واللى بيعمل زيه كده يحولوا احسن دول اصلا ملعونين من ربنا وياريت متجبيش سيرتهم تانى يا مشمشة عشان الواحد هيرجع ايييييييييييييييييييييع

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

غير معرف
متقلقوش يا جدعان دى تبعى البت صحبتى
وايه هقبلك صدييقة للمدونة دى هو انتى فى برنامج مايطلبه المستمعون

وايه غصب عنى دى انتى واخدها بلدراع ولا ايه بلاش البلطجة دى هنا برة ياماما

طيب يلا اطلعى رجعى برة مش عايزين قرف

daktara يقول...

لأ متخافيش مش هتلاقي المنظر ده عندنا
هنلاقي مناظر تانية
وانت الجانية علي روحك

انظر حولك
د. خالد عزب

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

daktara
يارب مااشوفو عندنا احسن ممكن بطنى توجعنى

عماد يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
من أجل التمكين يقول...

بصراحة أنا مش عاجبني كثرة صور النساء و من غير حجاب

و دة حرام بكل بساطة

أنا نظرت نظرة عامة للموضوع الأول و لم أكمل

جزاك الله خيرا

-

جسر الى الحياة يقول...

صراحة الشخصية دى بالذات مسخ مش متشبهين وبس

بس الموضوع لطيف ...تحياتى

*** حور- نور*** يقول...

أصلا الواحد بقى يتلخبط بين الولد والبنت بس لحمد لله أنا مش بشوف الأشكال الضالة دى كتير
ولو شفت بصراحه مش عارفة كنت هعمل ايه انتى عارفانى لما الشر بيحضر

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

تشاندرا
بعد اذنك ممنوع تيجى هنا وتعمل اعلانات بتاعتك دى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

تشاندرا
انا بكلم بلذوق دلوقتى وبلادب

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

من أجل التمكين
عموما انا مش هرد علي اى حاجة لانك ببساطة محاولتش تقرا اخر الموضوع وتشوف انا كاتبة ايه وفين صور النساء دى كل ده كارتون

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

جسر الى الحياة
ربنا يهدى وشكرا على الزيارة الجميلة دى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

*** حور- نور***
اهدى يا معلم بلاش تطلع الشر ده وخليك عاقل كدة دى كلهم عيال سيس مش رجالة يعنى

من أجل التمكين يقول...

أنا قصدي على الصورة الشخصية


و الصورتين اللي فوق


أظن كدة صح


-

من أجل التمكين يقول...

و مين اللي قال اني مقرأتش الموضوع للآخر

أنا قصدي لم أكمل في باقي المدونة


تقبلوا مروري

-

عماد يقول...

أنا كنت كاتب فى الإعلان فى أوله أقول لك تحديدا العباره دى
هل ممكن أعمل إعلان عندك ؟
و لانى أعرف أنك كمديره للمدونه فتقدرى إنك تحذفيه لذا كنت متأكد إنى لا أفرض عليكى شيء به
مجى لمدونتك كان من خلال إسمك فى التعليق إللى سبتيه عندى من عدة أيام ليس أكثر
كتبتي لى من دقائق رساله إنى أكتب عندك تعليقات لكن مش إعلانات فوجدته غير محذوف فحذفته بنفسى , أطلب منك فى المقابل شيء تقريبا مشابه ياريت متجيش و لا حتى عشان تقرئى زى ما عملتى قبل كدا وقت ما كتبتى هذا التعليق
---------------
بصى
انا هخلص امتحان الجاى
ومش هعمل حاجة غير انى افضالك وارود عليكى
عشان انتى زودتيها اوى
---------------

NIDAAL .R يقول...

بصى بقى يا أم اسم طووويل انتى
انا داخل مزوغ ومش بدفع رسوم دخول
هو كدة .. بلطجة .. وفتونة
ايوة
اشمعنا الحكومة تبلطج علينا يعنى .. الحكومة تبلطج علينا واححنا نتطلع غضبنا ونرفزتنا عليكى علشان لو اتنرفزنا على الحكومة ... انتى عارفة هيحصل ايه
لكن انتى مننا وعلينا ومش تفرق كتير
يلا سلام
وغيرى اسمك الطوووويل ده

NIDAAL .R يقول...

اه .. نسيت اعلق على البوست
هههههههههههههههههههههههههههه
معلش بقى اصل البلطجة واخدة حقها معايا اوى
...
دول اساساً لا منهم رجالة ولا منهم ست
دول نوع تالت كدة من البشر م عارفين يفضلوا بين الاثنين و يختاروا
....
ومايكل جاكسون مع انه كان بيحاول يبقى كدة
بس بصراحة فيه نقطة كويسة
انه كان بيغنى لهدف وبس
انسان هادف
يعنى اذا جاز التعبير

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

من أجل التمكين
صح وبشكرك على رايك واحترمو

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

من أجل التمكين
نورت المدونة

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

تشاندرا
مش هرود

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

NIDAAL .R
وهيا الحكومة تقرفكووتيجى تطلعو علياولا ايه مينفعش الكلام ده
وبعدين ايه الفتونة والبلطجة دى الكلام ده مش عندى كلو هيدفع يعنى هيدفع

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

NIDAAL .R
بلا يغنى لهدف بلا بطيخ انا اساسا مش بطيقو

arsenalwy يقول...

لا مش للدرجة دى يا مشمشية

اى نعم احنا بنشوف كل حاه فى الشارع اليومين دول بس انها توصل للدرجة دى

يانهار ابيض والله كل شئ ممكن دلوقتى

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

arsenalwy
اة والله كل حاجة ممكن فى الزمن دة

زى الهوا يقول...

يعععععععععععععع

ايوه انا لما بشوفهم ما بيبقاش عندى اى تعليق عليهم غير كلمة يعععععععع

البت المشمشية حلوة بس شقية يقول...

زى الهوا \
وانا كمان الف يععععععع

Yasmine Madkour يقول...

انتي لمضه بس زي السكر :)

محمد سمير يقول...

انا شفت و بشوف حجات كدة كتير و بتضايق جدا جدا
و بزعل ان فيه رجاله كده
مينفعش اقول عليهم رجال

Unknown يقول...

مدونة جميلة جداً وتدوينات اجمل ودا بيبين انك متأثرة اوى بالايمو
صح؟؟

غير معرف يقول...

مايكل جاكسون كان أعظم مغني وراح يبقى تاج عار رؤسكم كلكم !!
واللي مو عاجبه ترا الجدران متوفره في كل مكان -_-
I am a Michael Jackson fan and I am proud of it <3
I Moonwalker <3
Michael Jackson 1957 -4ever <3

غير معرف يقول...

ولا يضر السحاب نبح الكلاب !
ي كلاب !

غير معرف يقول...

تاج على **
I am Moonwalker ** <3

غير معرف يقول...

دي لوطي حت الاولد مش اولدوه

غير معرف يقول...

مايكل جاكسون كان مريض بالـ بهاق "وده بيزيل اللون الطبيعي لخلايا الجلد" !! فأضطر انه يضع المكياج عشان يخف اثر الوان البقع المختلفة عنده
عمل 3 عمليات بس .. الاولي في انفه لما اتكسر وهو بيتدرب واستغل الفرصة وقال يغير من شكلها عشان باباه "جوزيف" وكتير اووي من عيلته كانوا بيتريقوا علي شكل انفه وينعتوه بالقبيح وده كان بيحبطه -.-
التانية لما الحجاب الحاجز لانفه مال "وديه تعتبر عملية جراحية"
التالتة زرع شعر لما اتحرق وهو بيعمل دعاية لبيبسي واتعرض لحروق من الدرجة التالتة "والحروق اللي اتعرضلها كانت كفيلة بموته لولا ستر ربنا" " وعمل دقة الحسن وديع علي العموم متعتبرش عمليه وفيه كتير عرب مسلمين بيعملوها
وماكنش لوطي كان انسان هيتروسيكشو"بيميل للجنس الاخر" واطفاله من صلبه بأثبات الـDna وشبهه اووي علي فكرة
يا ريت تدوروا علي اعماله الخيرية اللي لا حصر لها وتحاولوا تفهموا كلماته وفنه =-=!

هنا احمد يقول...

عليا النعمة شكله راجل وسيم ومحترم من غير مكياج هو ليه بيعمل في نفسه كده ؟؟ على اساس انه كده احلى ؟!

شركة المثالية يقول...


شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالخبر